Friday, June 20, 2008

Disclaimer: 20 June 2008

© 2008 Asrul Muzaffar Mohammed, Hakcipta Terpelihara

Ini merupakan sebuah blog peribadi. Semua pandangan dan pendapat yang dinyatakan di BandarUtopia@Blogspot dan BandarUtopia@Yahoo!groups merupakan kepunyaan Asrul Muzaffar Mohammed dan tidak melambangkan pendirian individu lain, syarikat, institusi atau organisasi yang berkaitan dengan beliau, melainkan dinyatakan sedemikian.

Pandangan dan pendapat beliau mungkin berubah dari masa ke semasa apabila beliau mempelajari lebih banyak pengetahuan dan maklumat berkenaan perkara dan isu yang diblog. Blog ini hanyalah cetusan minda terhadap pengetahuan, maklumat, pandangan dan pendapat yang dipegang pada sesuatu masa dan ianya mungkin berubah di masa hadapan. Asrul Muzaffar Mohammed memiliki hak untuk membangunkan pengetahuan, pandangan dan pendapat beliau sendiri mengikut masa tanpa memberi sebarang sebab.

Blog ini memiliki capaian untuk ke laman-laman atau blog-blog pihak ketiga yang lain. Ianya disertakan untuk kemudahan akses kepada pembaca terhadap maklumat/pendapat yang terkandung di dalam blog ini. Asrul Muzaffar Mohammed tidak bertanggungjawab terhadap isi kandungan laman-laman lain ini ataupun mana-mana produk dan perkhidmatan yang ditawarkan di laman-laman berkenaan.

Asrul Muzaffar Mohammed juga mempunyai hak untuk memadamkan segala komen yang mengutuk tanpa fakta, bersifat menyerang peribadi dan lari dari konteks. Beliau juga tidak bertanggungjawab terhadap isi mana-mana komen yang dilakukan pembaca melainkan yang ditulis sendiri oleh beliau di sini atau mana-mana capaian yang dibuat.

No comments: